x Ta strona wykorzystuje pliki cookies m.in. do celów statystycznych. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach przeglądarki.
Paul Mitchell
EKO
Paul Mitchell
EKO
Paul Mitchell
EKO

Marka cruelty- free

 

Jak firma Paul Mitchell spełniamy wszystkie warunki, które musi posiadać marka cruelty-free.

  • Nie testujemy kosmetyków na zwierzętach
  • Nie zlecamy testów kosmetyków żadnej firmie zewnętrznej i ma sprawdzonych dostawców
  • Nie mamy firmy matki, która testowałaby na zwierzętach
  • Nie działamy na rynkach, na których testowanie na zwierzętach jest legalne, czyli np. w Chinach.

 

Marka Paul Mitchell jest pierwszą profesjonalną firmą kosmetyczną, która w 1980 roku publicznie przeciwstawiła się testom na zwierzętach. Paul Mitchell jest uznawana przez PETA za firmę, która nie zgadza się na okrutne traktowanie zwierząt.

 

Wegańska koloryzacja

 

Wszystkie produkty do koloryzacji są wegańskie. Od 2020 roku znak 100% Vegan można znaleźć na opakowaniach każdej farby The Color XG Paul Mitchell. Pudełka farb Paul Mitchell również wykonane są z naturalnych surowców.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Naturalne składniki

 

Wszystkie produkty marki Paul Mitchell zawierają naturalne składniki np. olejek z drzewa herbacianego, ekstrakt z kwiatu koniczyny, wyciąg z marchwi, ekstrakty z pestek winogron, rumianku, henny, rozmarynu, aloesu, kurkumę oraz żeń-szeń.

 

 

Niezwykłym składnikiem kosmetyków jest również olej Marula. Od tysięcy lat olej Marula to pielęgnacyjna tajemnica Afryki. Produkty z linii MarulaOil zawierają czysty, tłoczony na zimno luksusowy olej Marula, bogaty w składniki odżywcze i kwasy oleinowe.

Wszystkie niezbędne składniki botaniczne użyte w produktach są zbierane bez szkody dla środowiska. 

Marka Paul Mitchell ma swoją własną farmę na Hawajach, na której rosną owoce Awapuhi – główny składnik produktów z linii Awapuhi Wild Ginger. Do akumulacji energii słonecznej firma wykorzystuje panele słoneczne.

 

Wsparcie fundacji związanych z ekologią

 

 

Każdego dnia marka Paul Mitchell wspiera fundacje i stowarzyszenia związane z ekologią. Należą do nich m.in.:

 

  • Environmental Media Association – stowarzyszenie edukuje i dba, aby gospodarka sprzyjała zielonej planecie.
  • Reforest’Action - fundacja zajmuje się zalesianiem miejsc, w których jest to najbardziej potrzebne. Marka Paul Mitchell bierze udział w akcji, w której jedna zakupiona butelka szamponu Tea Tree Special to jedno posadzone drzewo. Obecnie posadzono już 800 000 drzew.
  • Sea Shepherd Conservation Society - organizacja non-profit, która działa na rzecz ochrony przyrody i środowiska morskiego
  • BeeQuilibrium Foundation – fundacja zajmuje się ochroną siedlisk pszczół, zasobów naturalnych i ochroną miejsc, gdzie hodowane są pszczoły.

 


Wróć